Znebite se nadležnega trebuška s steznikom za oblikovanje telesa s sauna učinkom.
Revolucionarno oblikovan steznik s SAUNA učinkom bo kar stopil vaše obloge na trebuščku.
Narejen je tako, da spremlja vaš napredek, saj ga lahko regulirate s priročnimi zadrgami.
Je popolnoma brez nadležnih kaveljčkov in ga zelo enostavno namestite na svoje telo - brez dolgotrajnega zapenjanja!
Postal bo vaš največji zaveznik, saj bo kar topil maščobne blazinice.
Nosite ga lahko med vadbo in skozi cel dan.
Poleg shujševalnega učinka, bo popravil tudi vašo držo; že samo s tem boste videti boljše.
Z vsakodnevno nošnjo bodo centimetri kar izginjali in VI se boste počutili boljše.
Steznik ima kar 5 nivojev zadrg, ki omogočajo popolno prileganje.
Splošne informacije o izdelku:
Primeren za oba spola in ga je treba prati na roke.
Sestava: klorovlakno (65%) in poliester (35%).
Pribl. dolžina: 68-94 cm.
Pribl. širina: 26 cm.
Barva: modra ali siva (odvisna od zaloge s katero razpolagamo)
Strošek dostave - le 3,60 EUR komarkoli po Sloveniji!
Strošek dostave za naročila do 60,00 EUR znaša le 3,60 EUR ne glede na število naročenih izdelkov.
V primeru plačila po povzetju, kadar gre paket na pot s Pošto Slovenije, si pošta za plačilo odkupnine zaračuna še dodatnih 1.05 EUR, ki jih boste morali poravnati ob dostavi.
Večino paketov pa pošljemo z dostavno službo GLS, pri kateri omenjenega stroška ne bo. Ponudnik izbere dostavno službo na način, da zagotovi najhitrejšo in najbolj optimalno dostavo.
Brezplačna dostava v primeru naročila nad 60,00 EUR!
V primeru naročila nad 60,00 EUR vam nudimo brezplačno dostavo kamorkoli po Sloveniji!
*Pomembno! Brezplačna dostava ne velja za naročila preko portalov za skupinske nakupe. Prav tako brezplačna dostava ne velja, če naslovnik paketa ni prevzel in se je le ta po 15 dneh vrnil pošiljatelju. Z neprevzemom paketa naslovnik izgubi pravico do ponovne brezplačne dostave.
Informacije o dostavi
Blago, naročeno v spletni trgovini metroshop.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je artikel na zalogi, običajno še isti dan.
Hitrost in udobnost dostave sta za nas ključnega pomena. Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakuješ že naslednji dan. Če te ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzameš na najbližji pošti.
Dostava kamorkoli
Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodaš poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izbereš ustreznega. Preden je naročilo dokončno potrjeno in odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestiš, da želiš dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo paket prišel na pravi naslov.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa dostavne službe DPD, se lahko odločiš tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če si ob nakupu za način plačila izbral gotovinsko plačilo ob dostavi, te prosimo, da poskrbiš, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo kurir izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če te v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje Pickup Parcelshop.
Paket gre od nas še isti dan ...seveda, če je blago 'Na zalogi' in če je naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj. Da bi nam to uspelo, upoštevaj naslednja priporočila:
• preveri ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »na zalogi«),
• naročilo oddaj čimprej - če v podrobnostih artikla piše "Na zalogi ", mora biti naročilo potrjeno najkasneje do 13. ure.
Dobavni roki
Predviden rok dobave je izpisan na desni strani ob posameznem artiklu (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas).
"Na zalogi" pomeni, da je artikel na zalogi v skladišču dobavitelja in je običajno poslan direktno iz skladišča dobavitelja, da bi s tem skrajšali dostavni rok. Potrudili se bomo, da bo naročeni artikel odpremljen v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 dni).
O morebitnih daljših dobavnih rokih te bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da ti daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočiš in artikel bomo odstranili iz naročila ali na tvojo željo zamenjali z drugim.
Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. Če tak artikel vendarle naročiš, ga bomo poskušali poiskati, v primeru neuspeha pa bo naročilo preklicano.
Za dostavo poskrbi dostavna služba DPD, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke ti bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.
Za vse dodatne informacije nas pokliči ali pošlji epošto na info@metroshop.si
Prejel sem obvestilo, da je paket odposlan, vendar le tega še nisem prejel. Na koga se lahko obrnem?
mailto:info@metroshop.si
Več o možnostih odstopa od pogodbe si preberi v nadaljevanju, več o drugih pogojih poslovanja pa v pogojih poslovanja.
Pomembno
Ko vračate artikel prodajalcu (MDS IT d.d.), morate priložiti tudi kopijo računa, ter izpolnjen obrazec s številko računa za izvedbo vračila.
Naslov za pošiljanje blaga prodajalcu je MDS IT d.d., PE Maribor, Sokolska ulica 19, 2000 Maribor.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Metroshop embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.
Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete ali nam pišete na e-mail: info@metroshop.si
Odstop potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@metroshop.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe več ni možen.
Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in higiensko sporne izdelke (spodnje perilo, majice, perilo za oblikovanje postave, aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin, masažni aparati, zobne ščetke, čistilec ušes,.. …) ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Na Metoshop.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim, kar nam sporočiš na e-mail naslov: info@metroshop.si .
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Napotki za odstop od pogodbe
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- previdno odpri embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler nisi v celoti prepričan, da je artikel ustrezen,
- pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
- pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine,
- nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
- ne odpiraj artiklov, ki imajo varnostni pečat,
- vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
- vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam,
- odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,
Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamiraš.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket prineseš na pošto takoj ko opaziš poškodbo oziroma najkasneje v roku 15 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
- artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
- se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. (Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom).
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
Če želiš pošiljko vrniti na naše stroške, to storiš tako, da se o tem dogovoriš z nami telefonsko ali pisno po e-mailu info@metoshop.si. V skladu s tem dogovorom bomo na tvoj naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.
Pozor: drugačen način pošiljanja na stroške metroshop.si ni možen.
Vračilo artiklov za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo artiklov lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
Potrebujete pomoč pri nakupu? Pišite nam na info@metroshop.si in z veseljem vam bomo pomagali. Ne spreglejte tudi naše kategorije "FAQ" kjer najdete odgovore na najbolj pogosta vprašanja.